donderdag 31 december 2015

Life is what happens...

Het leven is wat je gebeurd,
terwijl je andere plannen maakt.

We sluiten een jaar af,
waarin weer van alles is gebeurd.
Zoals bij een ieder.

Gebeurtenissen met een lach en een traan.
Mensen en dieren verloren,
dieren en mensen geboren en gevonden.

Soms voelen dagen als deze even naar,
daarom rijg ik mijn geluksmomenten aan elkaar.

Ik koester positieve herinneringen
en maak nieuwe memorabele momenten.
Breng in deze dagen, tijd door met de mensen
die belangrijk zijn in mijn leven.
En geef bewust kleur aan mijn leven.



Want wanneer een dierbare uit je leven verdwijnt,
dan pas realiseer je je hoe dankbaar je mag zijn voor
alle dieren en mensen om je heen.
Je beseft je dan hoe normaal het is, dat iedereen leeft en gezond is.

Ik kijk terug op een jaar
waarin ik mijn kwetsbaarheid heb leren tonen.
En deze zelfs heb leren inzetten ten behoeve van anderen.
Een fantastisch hondenjaar, met veel cursisten en honden die ik heb mogen begeleiden.
Elke dag mogen doen wat ik het liefste doe!
Ik heb de laatste maanden veel tijd met mijn ouders doorgebracht.
Een dankbare taak, waarin we nader tot elkaar zijn gekomen.
Ik heb dit jaar dingen verloren en meer gevonden.



Soms zijn lichtpuntje groot,
soms zijn ze klein.
Je hoeft ze niet altijd te zoeken,
je kunt ze zelf ook zijn!


Er is een kamer in ons hart
tussen die van verdriet
en mooie herinneringen gesloten.
Met wensen en dromen 
die nog niet zijn uitgekomen.
Blijf wensen en dromen creƫren!
Ik hoop van harte dat je ze in 2016 kunt realiseren!
 (bron. Rene speelman www.jabbertje.nl)



Dus voor 2016
Live this life
It's the only one you get!!!
Make every day worth living for



Geen opmerkingen:

Een reactie posten