woensdag 8 november 2017

Onthaasten 2.0

De vakantie naar Australië staat al maanden gepland.
Drie weken om met een camper van Brisbane naar Cairns te rijden.

Drie weken voor de reis, staat mij koffer al klaar.
En bijna elke dag verdwijnt er iets in mijn reisbagage.

Qua werk hebben zowel manlief, als ik, het razend druk gehad,
de afgelopen weken cq maanden.
En ook de laatste dagen voor de vakantie, blijven er nieuwe puppen,
therapiehonden en trainingsverzoeken bij mij binnen stromen.

Wanneer onze reis 'eindelijk' begint, kan ik me er moeilijk aan overgeven.
Vragen als 'is alles wel goed geregeld thuis' en 'wat als er iets met de dieren of de familieleden
gebeurd', blijven door mijn hoofd spoken.

Na 24 uur reizen komen we aan in Australië. Ondanks vrijwel geen slaap,
'vliegbenen' en een jetlag, ben ik vrolijk. We zijn geland!



De eerste lange nachtrust op de camping doet ons goed. Echter, onze
camper besluit dat die motorproblemen krijgt. Waardoor wij stranden ergens in een stadje op een parkeer terrein.
Monteur één vertelt ons dat we op een sleepwagen moeten wachten.
Daar zitten we dan...
Wachtend op de sleepwagen in je tijdelijke onderkomen.
Er valt niet anders te doen dan achterover te zakken met een boekje.



Na enkele uren hebben wij het voorrecht om in Australië in een sleepwagen te zitten en naar de plaats te worden gebracht, waar we die dag oorspronkelijk heen zouden gaan




Nog niet wetende dat we onze bus voor het gehele weekend kwijt zouden zijn (en dus ook ons eten, onze spullen e.d.). Slapen we die nacht in een hotel terwijl onze bus in een afgesloten garage staat.
Die het hele weekend gesloten is.



De volgende dag, is er vervangend vervoer.
Oke, onze spullen kunnen we maandag pas ophalen.
Maar we kunnen rijden!



Drie uur later begint het te plenzen van de regen. En niet voor even...
En wij?
Wij rijden in de regen, genietend door de bergen. Op naar onze kampeerplek voor deze nacht.
Onthaasten 2.0.


We schuilen tijdens een wandeling onder een rots.
En om de tijd door te komen,
maken we gekke selfies ;)




En ik...
ik kan alleen maar blijven lachen...
We zijn geland, we zijn in f*cking Australië
and I am having the time of my life!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten