dinsdag 6 oktober 2015

Dankbaar

Soms als de dagen wat donkerder zijn in mijn hoofd,
is het moeilijk door de bewolkte lucht heen, de zon te zien.

Daarom vandaag even een reminder voor mezelf en voor iedereen
dat er zoveel in mijn leven is om dankbaar voor te zijn!!!

Soms zijn dingen namelijk zo vanzelfsprekend,
dat we vergeten om er dankbaar voor te zijn. 


Allereerst ben ik dankbaar voor mijn lieve man Adrie.
Die mij steunt in alles wat ik doe. Die er altijd voor mij is.
Die er alles voor doet om mij te begrijpen.
Schat, ik ben elke dag blij dat ik jouw vrouw mag zijn!

Ik ben ontzettend dankbaar voor mijn lieve honden. Mijn furry kids.
Ze zijn zoveel meer dan gewoon een hond. Ze zijn mijn alles.
Ze helpen mij dagelijks bij mijn werk als therapiehond begeleider.
En ze zorgen voor mij, zijn mijn maatjes. Ze veroordelen me nooit en ze zijn
er altijd voor me. Lieve Mees, Rain en Boy. Ik hou zielsveel van jullie!

Ik ben dankbaar.
Mijn leven is niet altijd perfect,
maar ik ben dankbaar voor de
momenten die het perfect maken.

Ik ben heel dankbaar voor mijn allerliefste collega en
vriendin Maud. Mede dankzij haar kan ik elke dag
doen wat ik het liefste doe. Samen hebben wij
DogsWork gemaakt tot wat het nu is. Maud staat
altijd voor me klaar en ik heb veel van haar mogen
leren over honden, maar ook over het leven.
Dankbaar en blij ben ik elke dag weer met mijn prachtige paard Job.
Hij is lief, zacht, goudeerlijk, betrouwbaar en een imposante en mooie
verschijning. Ik hoop dat wij samen nog veel gaan beleven Job!
Ik ben dankbaar voor mijn lieve vriendinnen, die als ik ze nodig heb
altijd voor mij klaar staan. Al 15 jaar vormen wij een vriendinnen groep.
En ook al lopen onze levens niet gelijk op en maakt iedereen zijn eigen
ontwikkeling door, toch koesteren wij de momenten dat we met zijn  alle
zijn!

Ik ben dankbaar voor vrienden waar ik lol mee kan hebben.
Waar ik buikpijn krijg van het lachen.
Waar ik opsta met een kater en er dan samen op uit ga om foto's te nemen.
Dankbaar voor herinneringen.

Ik val, ik sta op
ik maak fouten
ik leer, ik leef
ik heb pijn
maar ik word sterker
ik ben ook maar een mens
ik ben dankbaar

Ik ben dankbaar voor mijn kattengezin. Ze hebben zich allemaal zo goed
aangepast aan de nieuwe situatie.
Ze liggen tegenwoordig gewoon tussen onze honden op de bank.
Ik ben dankbaar voor nieuwe vriendschappen.
Een vriendschap waar ik mezelf kan zijn, bij iemand die me begrijp.
Iemand die er altijd voor me is en waar ik me veilig bij voel.
Juut, l y! 

Ik voel me rijk
met de dingen 
die niet te koop zijn

Ik ben ontzettend dankbaar voor mijn lieve schoonouders en schoonzus Debby.
Zij betekenen alles voor me. Zij zijn er altijd voor mij.
Ondanks alles wat we samen hebben moeten meemaken,
zijn wij er als gezin sterken uit gekomen.
Pap en Mam jullie betekenen de wereld voor me!!

Ik ben dankbaar voor mijn lieve zielsmaatje en verloofde Niels.
Ik ben dankbaar dat ik de liefde van mijn leven, mijn tweelingziel heb leren kennen.
Ik ben dankbaar voor de jaren die we samen hebben gehad, ook al was dat niet altijd
makkelijk. Sinds Niels is overleden is ook een stukje van mij dood gegaan.
Ik mis hem nog elke dag. En hij zal altijd in mijn leven en in mijn hart blijven.
Untill we meet again!
And last but not least.
Ik ben dankbaar voor mijn familie. Voor mijn ouders, voor mijn oudere zus,
mijn broer, zwager, schoonzus en mijn nichtjes en neefjes.
Ik heb de laatste jaren ervaren hoe krachtig de bloedband is. En dat ze voor
me door het vuur gaan. Ze proberen allemaal op hun eigen manier voor me te zorgen.
Soms kunnen we elkaar weken niet zien,
maar de bloedband blijft met hen allemaal!

Ik voel me dankbaar
voor het leven dat mij gegeven is
Voor de mensen en dieren die op mijn pad zijn gekomen
Voor elke dag die mij is gegeven
Voor de avonturen die ik mag beleven
Voor datgene wat ik allemaal mag zien
Voor de liefde die ik mag voelen
Ik ben dankbaar dat ik, 
ik mag zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten