vrijdag 6 november 2015

Herfst

De herfst is een mooie tijd om wat losgelaten mag worden, 
mee te geven aan de wind. 
Zoals een herfstblad van de boom af dwarrelt.
Zeg dank je wel voor wat het je bracht.
En laat het gaan als het je niet meer dient.
Richt je aandacht en liefde daar waar je hart van opbloeit!

De herfst in volgens mij een prachtig jaargetijde.
Ik geniet intens van de kleurige bladeren, de bomen en de natuur.


Hoe mooi kan een kleine druppel regen zijn aan een blad of aan een eikel.




Ik ben deze week met mij hond Rain de bossen van Texel in gegaan.
Om te genieten. Om je één met de natuur en met je hond te voelen.
Om de energie van de natuur bewust te voelen en in je op te nemen.
Waardoor mijn lijf weer rustig wordt en ik weer bewust om me heen kijk en geniet.


Ik ben ook heel dankbaar voor de prachtige fotoreportage die mijn man en ik op
zijn verjaardag cq 23 oktober in De Donkere Duinen in Den Helder hebben gedaan.
Een memorable moment voor ons beide. Ons hondengezin met ons op de foto.
Iets wat ons zelf gewoon niet lukt (dit begrijp je waarschijnlijk als je meerdere honden hebt).
De resultaten volgen tzt.

Hierbij wat plaatjes van Aussie Rain in het Texelse bos.







Super leuk om met m'n camera te experimenteren met verschillende weertypes,
licht inval en kleuren. 

Zo wie zo blijf Rain natuurlijk een prachtig foto model!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten